IRANSAT NEWS

۱۰ اردیبهشت، ۱۳۸۹

فركانس جديد ITN در هاتبرد


شبكه itn حميد شبخيز از يك فركانس جديد كه دو شبكه ديگرش نيز از ان پخش ميشوند روي اير رفت قابل ذكر است فركانس 11642 يكي از ضعيف ترين و پارازيت گير ترين فركانس هايي است كه پارازيت زميني روي ان تاثير زيادي دارد.

مشخصات جديد:
Sat:hotbird
Frq:11642
Pol:H
Smbl:27500
Ch name:ITN

نويسنده اين مطلب:كيوان


www.iransatnews1.blogspot.com


اين شبكه از روي line برداشته شد.

فركانس جديد NITV در امريكا و كانادا



تلويزيون ملي ايران ان اي تي وي كه چند سال پيش تعطيل شده بود پس از مدتي پخش از اينترنت از ماهواره گالكسي19 در امريكا و كانادا روي اير رفت هنوز خبري از پخش مجدد ان به سوي ايران منتشر نشده است.

مشخصات دريافت:
Sat:Galxy 19
Position:97 Drg West
Frq:12022
Pol:ver
Smbl:22000
Ch name:NITV

نويسنده اين مطلب:كيوان


www.iransatnews1.blogspot.com

۰۹ اردیبهشت، ۱۳۸۹

صداي امريكا در يروبرد2(عربست)


شبكه فارسي صداي امريكا از ماهواره يروبرد2 (عربست) روي اير رفت اين شبكه هم اكنون از نايلست / تلستار12/ يوتلست/ اسياست  و راديويي از هاتبرد پخش ميشود.

مشخصات دريافت :
Sat:eurobird2
frq:11662
pol:ver
smbl:27500
ch name:Voa persian

نويسنده اين مطلب : كيوان


www.iransatnews1.blogspot.com

۰۸ اردیبهشت، ۱۳۸۹

شبكه 20 در هاتبرد



شبكه فارسي زباني با نام 20 از ماهواره هاتبرد روي اير رفت تا كنون جزئياتي از برنامه و ساير برنامه هاي اين شبكه منتشر نشده است اين شبكه مدتي پيش از يوتلسا دابليو7 روي اير رفته بود.

مشخصات دريافت در هاتبرد:
Frq:12111
Pol:ver
Smbl:27500
Ch name:20 tv

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com


۰۵ اردیبهشت، ۱۳۸۹

نحوه دريافت ماهواره تلستار12




(توضيحات و اطلاعات لازم)
شما براي دريافت شبكه هاي خبري سياسي در ايران ميتوانيد علاوه بر ماهواره يوتلست دابليو3 ماهواره تلستار12 را نيز دريافت كنيد اين ماهواره در 15 درجه غربي مدار قرار دارد.

براي دريافت اين ماهواره در شهر هاي مركزي و جنوبي ايران بايد از ديش 90 و يا بيشتر استفاده كنيد با توجه به سيگنال ضعيف اين ماهواره ممكن است در بعضي اوقات اختلالاتي در سيگنال هاي ان به وجود ايد.

نحوه دريافت:

شما براي دريافت ابتدا ديش را بر روي ماهواره نايلست تنظيم كنيد تا سيگنال خوبي از ان در دسترس باشد سپس حدودا 2 سانت و نيم ديش را به سمت راست حركت دهيد و سپس حدودا 2 سانت هم پايه پشت ديش را بالا بياوريد(ال ان بي به زمين نزديك ميشود) با استفاده از فركانس زير ميتوانيد جهت يابي كنيد:


Telstar 12 @ 15 Drg West
Frq:11545
Pol:ver
Smbl:5357


با كمي دقت و عدم وجود موانع زياد ميتوانيد اين ماهواره را به راحتي دريافت كنيد.


نوشته شده به درخواست shiraz boy


نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۰۱ اردیبهشت، ۱۳۸۹

تلويزيون ملي به هاتبرد بازگشت


شبكه تلويزيوني ام تي سي كه چند سال پيش از هاتبرد قطع شده بود بار ديگر به اين ماهواره بازگشت شبكه ام تي سي از امريكا پخش ميشود و برنامه هاي تفريحي . موزيك و... پخش ميكند.

مشخصات دريافت در هاتبرد:
Frq:10723
Pol:H
Smbl:29900
Ch neme:melli tv

(با تشكر از سعيد گرامي )

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۳۰ فروردین، ۱۳۸۹

معرفي ماهواره يوتلست دابليو 3 (مطلب سوم)


بعد از مدت ها شاهد ان هستيم كه هنوز شبكه هاي خبري سياسي مانند بي بي سي فارسي / صداي امريكا / پارس و... نتوانستند به ماهواره هاتبرد بازگردند و به نظر ميرسد مدت طويل ديگري نيز همچنان اين شبكه ها موفق به بازگشت نشوند در اين ميان عده زيادي از مردم توانستند ماهواره يوتلست را بگيرند عده اي ديگر اين ماهواره را دريافت ميكنند ولي پارازيت محلي ان را مختل ميكند و عده ديگري نيز هنوز موفق به دريافت اين ماهواره به دليل عدم توانايي در نصب انتن نشده اند.

طريقه نصب ماهواره يوتلست دابليو3:

(با استفاده از قيچي)


ديش شما در موقعيت ماهواره هاتبرد قرار دارد شما با اضافه كردن يك ال ان بي ديگر به وسيله قيچي به راحتي ميتوانيد يوتلست دابليو3 را دريافت كنيد به اين ترتيب كه فركانس ذكر شده در پايين را به دستگاه وارد كرده ال ان بي را در موقعيت شمال شرقي ال ان بي هاتبرد و روي ساعت4 در فاصله 3 سانتي يا6 درجه از ال ان بي هاتبرد قرار دهيد.

فركانس براي جهت يابي:
Sate:Eutelsat W3a @ 7 East
Frq:10720
Pol:h
Smbl:22000
شبكه هاي فارسي در اين فركانس پخش ميشوند.

تمامي شبكه هاي خبري سياسي اين ماهواره به جز شبكه كانال يك از ماهواره تلستار12 نيز پخش ميشوند.

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۲۵ فروردین، ۱۳۸۹

تلويزيون جديد جمهوري اسلامي در امريكا


شبكه ي جديد ديگري وابسته و جيره خور جمهوري اسلامي در امريكا و از لس انجلس در هاتبرد روي اير رفت مدتي است راه اندازي چنين شبكه هايي از طرف جمهوري اسلامي براي اهدافي خاص انجام ميشود اين شبكه نيز جزو پنجمين شبكه مي باشد كه هم اكنون فعاليت خود را اغاز ميكند.

لازم ذكر است كه اين شبكه ها هيچ گونه اگهي نداشته و هزينه سنگين پخش از ماهواره را از دولت ايران تامين ميكنند اين شبكه ها در بين شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان هيچ جايگاهي ندارند و نخواهند داشت.

مشخصات دريافت شبكه جديد با نام اهل بيت:
Sat:Hotbird
Frq:10723
Pol:H
Smbl:29900
Ch name:AHL-E-BEIT

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com

۱۹ فروردین، ۱۳۸۹

شبكه تلويزيوني four


شبكه 4 كه در زمان روي اير رفتنش به دليل نداشتن اسم خاص و با مفهوم معرفي كمتري در اينترنت داشت هم اكنون مانند شبكه هاي جم و پرشيا به پخش موزيك ويديو هاي داخل و خارج از ايران ميپردازد اين شبكه از بريتانيا پخش ميشود و هنوز برنامه اي به جز موزيك ويديو ارائه نداده است/ كيفيت اين شبكه از لحاظ صدا در حد خوبيست ولي تصوير مشكلاتي دارد لازم به ذكر است كه اين شبكه بيشتر موزيك هاي شاد ايراني و همچنين در بخش هاي مختلف موزيك هاي ارام و غير ايراني نيز پخش ميكند.

مشخصات دريافت شبكه4 بدين صورت است:


ماهواره هاتبرد6
Frq:10853
Pol:h
Smbl:27500
Ch name: Service 4

نويسنده اين مطلب:كيوان

www.iransatnews1.blogspot.com
..دوستاني كه قصد ارتباط با ما را دارند از نوشتن شماره تلفن در قسمت نظرات جدا خودداري فرمايند نوشتن هر گونه شماره و يا ادرس از خود به عهده شما بوده و ما هيچ مسوليتي در مورد عواقب ان نداريم
.. وجود هر سايت يا وبلاگ با نام ايرانست نيوزدر اينترنت جعلي بوده و سو استفاده از نام اين وبلاگ ميباشد.....در قسمت نظرات وبلاگ شما ميتوانيد ازادانه و بدون هيچ سانسوري نظر خود رابيان كنيد.....ايرانست نيوز اولين وبلاگ ازاد خبري درزيمنه ماهواره در اينترنت هميشه از اين ادرس در اختيار شماست.
توجه:اين وبلاگ به هيچ عنوان سياسي نمي باشد و به هيچ گروه و حذبي وابسته نيست.... اين و بلاگ مذهبي نمي باشد ... تمامي عقايد براي ما بسيار قابل احترام مي باشند .....با تشكر ايرانست